ponedeljek, 5. marec 2012

2.3., 3.3.

Zoja in Zofi. Za štart v petek.
S Tatjano in Zofi do Trnovega. Btw! Danes sem kupila Apache povodec za v avto. Nikoli si ne bi mislila, da kaj takega sploh odstaja. Res!
Iz Trnovega v Moste. Pogledat Inti in njeno mamo, ki sem jo zadnjič videla poleti, ko je bila Inti še v trebuhu. Bogami Vesna in Aleš, lepa je :)
Iz Most na Smoletovo. Izljubit štiri meni zelo, zelo drage punce. Kr 30, ha? Dobr zgledata, kaj da rečem ;) Petra in Anč, vedve pa itak!
Iz Smoletove na ulico blizu (pozabila ime :/ leta, jebiga) pomagat pripravit hrano za zabavo.
Nazaj na Smoletovo, na teraso, na gin tonic. Fala Duo, da si me vzela s sabo!
Nazaj na ulico blizu. Na zabavo za rojstni dan. Super je bilo!! Z enimi ljudmi se čisto preredko vidimo!
In evo ga. 3.3.! Hvala za darila! Kalilnik je že dobil 3 brate, Hell no kitty zmaga, kokosov oreh je glavni med lešniki na mizi (spet ne vem, kje je izvijač!! grrr)
Spremenila sem plan, da grem domov. In šla z ekipo praznovalk in fanta od Anč v Izolo. Na piknik.
Kaj še hoče človek za rojstni dan?
Nazaj v LJ. Pizza v Trti. Pivo na Smoletovi.
V nedeljo na vlak. Domov.
Draga mati, hvala za hranjenje štirinožcev! Nimam pojma kaj si jim dajala, Apache je spet zrasel!
Ampak, kakor reče Duo: "Sama si to tražila, bejbe!"

Ni komentarjev:

Objavite komentar