četrtek, 5. januar 2012

Camera obscura

Od lanskega zgodnjega poletja sem jo občudovala, ko jo je iz žepa potegnila Tina. Naredila ji jo je Nina in to je bila zelo zanimiva zadeva, ki baje sploh ni težka za naredit. Aja? Hm... Kaj pa vem. Fotkali smo se še proti jeseni. Potem sem videla razvite fotografije! WAU!! Potem sem še bolj težila, naj mi že pokažeta (ena ali druga) kako se zadevo zlepi. In, ja. Vedno je nekaj manjkalo: nimamo praznega filma, nimamo porabljenega filma, nimamo škatljice od vžigalic, nimamo časa, ... No, ker je bilo slednje največkat izgovor, zakaj nimam jaz svoje camere obscure, sem za rokav potegnila Ramune. Ona tudi ve kako in kaj. Imela je delavnico in jaz "nisem imela časa", da pridem, ko se je znanje delilo. Ok. Long story short. Danes je imela ona čas, jaz nov filn, 3 različne gafa selotejpe (kako lahko sploh živimo brez njih) in AKCIJA! Aha, slabo uro dela in jo imam: čisto svojo camero obscuro. In zdaj veselo dvigujem zastirko na luknjici, ki projecira svetlobo in da na film sliko. Pa ja, fancy :)
Zakaj fancy? Ker se film previja naprej z osmimi do desetimi kliki. S ključem!

Ni komentarjev:

Objavite komentar