nedelja, 15. januar 2012

Vesele urice



Ne vem, če se res tako reče. Mislim, da sem si ime izmislila jaz, ker se super sliši. Gre za socializacijo psov pred začetkom šolanja. In kot napovedano sem bila malo pred 9h na vadbišču KD. Najprej en pes, potem še eden, pa še eden ogromen (res je bil velikanski!). Nakapljalo je kakih 10 psov, ene so pripeljali lastniki na tečaj, drugi so prišli samo na rekreacijo. In potem so pripeljali že skoraj tri mesečnega nemškega ovčarja. Apache je bil najprej do konca prestrašen (čeprav sploh ni bil najmanjši), potem pa se je počasi sprostil, se igral najprej z Lordom (mali nemški ovčar), potem pa že divjal z velikimi psi. Da ne omenjam, da je bil najbolj glasen od vseh! Dokler ga eden ni pohodil, oz. se ga bolj na grobo dotaknil. Potem se je spet zabremzal. Od vseh ljudi, ki so bili danes na Reštanju je bil pocartan, jaz sem se malo pogovarjala in malo božala kosmatince. V glavnem super je bilo in naslednjo nedeljo ga spet peljem!
Še pojasnilo za foto, se mi zdi, da ga potrebuje: Apache je tako divjal okrog, da mi ga ni uspelo celega ujeti. No, vidi se, da je rep gor in to je važno ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar